Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rekonstrukce tratě Krnov (Hanušovice) - Olomouc v úseku km 36,6 až 39,6
Šíp, Radek ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a kompletní rekonstrukci železničního svršku i spodku na trati Krnov (Hanušovice) – Olomouc v úseku od km 36,6 do km 39,6 se snahou o minimalizaci posunů kolejového roštu oproti stávajícímu stavu. V úseku se nachází nákladiště a zastávka Nový Malín, kde je potřeba v rámci rekonstrukce nalézt novou polohu pro nástupiště, které musí splňovat požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dle vyhlášky č.398/2009 Sb. Rekonstrukcí bude dotčena také manipulační kolej a výhybky v nákladišti Nový Malín. Výsledkem bude zpracování projektové dokumentace směrového a výškového řešení, odvodnění a nástupiště.
Rekonstrukce traťového úseku Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice
Mojžíšek, Dominik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce traťového úseku Ostrava-Kunčice – Ostrava-Vítkovice. Zaměřuje se na návrh úpravy geometrických parametrů koleje, návrh vhodné skladby železničního svršku a spodku, návrh rekonstrukce kunčického zhlaví v žst. Ostrava-Vítkovice, návrh obnovy odvodnění, technologie práce a je uveden výkaz výměr. Prověřeno bylo zvážení možnosti zvýšení traťové rychlosti.
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník v km 36,65 - 30,9 včetně technologie prací
Prikner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci železniční tratě Hanušovice – Jeseník v km 26,65 – 30,9. Práce obsahuje geometrickou úpravu parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Při návrhu jsou řešeny železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci práce je navržena obnova odvodnění tratě a návrh technologie práce.
Návrh rekonstrukce tratě Krnov (Hanušovice) - Olomouc v úseku km 36,6 až 39,6
Šíp, Radek ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a kompletní rekonstrukci železničního svršku i spodku na trati Krnov (Hanušovice) – Olomouc v úseku od km 36,6 do km 39,6 se snahou o minimalizaci posunů kolejového roštu oproti stávajícímu stavu. V úseku se nachází nákladiště a zastávka Nový Malín, kde je potřeba v rámci rekonstrukce nalézt novou polohu pro nástupiště, které musí splňovat požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dle vyhlášky č.398/2009 Sb. Rekonstrukcí bude dotčena také manipulační kolej a výhybky v nákladišti Nový Malín. Výsledkem bude zpracování projektové dokumentace směrového a výškového řešení, odvodnění a nástupiště.
Rekonstrukce železniční tratě Hanušovice - Jeseník v km 36,65 - 30,9 včetně technologie prací
Prikner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci železniční tratě Hanušovice – Jeseník v km 26,65 – 30,9. Práce obsahuje geometrickou úpravu parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Při návrhu jsou řešeny železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci práce je navržena obnova odvodnění tratě a návrh technologie práce.
Rekonstrukce traťového úseku Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice
Mojžíšek, Dominik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce traťového úseku Ostrava-Kunčice – Ostrava-Vítkovice. Zaměřuje se na návrh úpravy geometrických parametrů koleje, návrh vhodné skladby železničního svršku a spodku, návrh rekonstrukce kunčického zhlaví v žst. Ostrava-Vítkovice, návrh obnovy odvodnění, technologie práce a je uveden výkaz výměr. Prověřeno bylo zvážení možnosti zvýšení traťové rychlosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.